Mina designer

 
Hahah, tänker att det är en liten kul grej att visa alla designer jag haft, ENJOY!
 
Detta var min första design på bloggen.. Säger bara blä..... 
 
Sedan gjorde jag denna mycket begåvade design... med headern typ ända uppe i rymden?? ;)
 
Denna var faktiskt fin... HAHAHA EGOOOO XDDD
 
Ja asså... Den va ju wierd... xDDD
 
Denna gillar jag, den är liksom lila... :DD
 
Jag la aldrig upp någon bild på denna, men den hade typ en vit-tegelstens bakgrund, supercool ;)
 
Det är inte så att jag skämms över den..... :P Har hållt på och bytt ut bilderna och färgerna ett tag nu, men håller på med min nya design så den är  botta nu :D
 
Får jag säga det själv, vilket jag gör, så har jag haft rätt många designer.. Har typ haft bloggen i lite mer än ett halvår? Vilken är er favvo? Och vilken var sämst? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej fina designer :)

2013-04-07 @ 15:28:44
URL: http://moasjolin.blogg.se


»Vad heter du?
Här ofta?

»E-postadress: (publiceras ej)

»URL/Bloggadress:

»Vad har du att säga?

Trackback